Paltamon seurakuntakeskus

Paltamon seurakuntakoti

Paltamon seurakuntakeskus

Puolangantie 14, 88300 Paltamo

Virasto on auki maanantaisin ja torstaisin klo 9-12.

Paltamon seurakuntakeskuksen juhlasalissa on noin 60 istumapaikkaa, ja ruokasali mukaan luettuna tilaa on noin 130 ruokailijalle. Alakerran nuorisotilaan mahtuu noin 20 henkilöä ja päiväkerhotilaan noin 20 lasta ja 10 aikuista.

Tilan varaamista voi tiedustella Paltamon kirkkoherran virastosta: puh.   044 597 4753. Virasto on auki maanantaisin ja torstaisin klo 9-12.

Paltamon seurakuntakeskus sijatsee Paltamon keskustassa, samassa pihapiirissä Paltamon kirkon kanssa. Keskuksen yläkerrassa sijatsevat seurakunnan toimistotilat sekä juhlasali. Alakerrassa on päiväkerhon tilat sekä kerhotila Nuokkari.

Seurakuntakeskuksen tiloja vuokrataan perhejuhliin, kuten hää-, vihki-, syntymäpäivä-, kaste- ja konfirmaatiojuhliin sekä muistotilaisuuksiin. Tilojen hinnasto löytyy tästä.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
Induktiosilmukka Induktiosilmukka
Lastenhoitohuone Lastenhoitohuone
wc wc

ti 4.6. klo 16.30

Puolangantie 14, 88300 Paltamo

Toivon tiistai

Toivon tiistai, tilaisuus yhteisvastuun hyväksi. Huutokauppa, arpajaiset, lapsille onnenpyörä, makkaranpaisto, kahvio.