Tule mukaan!

Seurakunnan lähetystyö tarjoaa monenlaista mahdollisuutta osallistua ja auttaa. Lähetystyön tukemisesta löydät tietoa tästä.

Voit osallistua seurakunnan toimintaa myös eri ryhmien kautta. Tarkemmat tiedot ryhmien toiminnasta löydät täältä.

Voit osallistua Paltamon seurakunnan yhteisvastuukeräykseen tästä

Voit osallistua Paltamon seurakunnan Kotimaanavun keräykseen tästä

Vapaaehtoiset

Haluatko osallistua vapaaehtoisena seurakuntatyöhön?

Mahdollisuuksia on monenlaisia:

Voit olla tapahtumissa avustajina; laulamalla, runoilemalla ja näyttelemällä. Voit toimia talkoolaisena esim. myyjäisissä ja lounailla. Avustajia tarvitaan myös retkille ja leireille sekä kerhoihin. Vai olisitko ystävänä yksinäiselle, rinnallakulkijana tai tukihenkilönä? Keväisin tarvitaan yhteisvastuukerääjiä.

Jumalanpalveluksissa tarvitaan joka sunnuntai laulajia, tekstin lukijoita ja kolehdinkantajia.

Apuasi tarvitaan. Soittele tai lähetä viestiä, niin mietitään juuri sinulle sopivaa tapaa toimia ja olla apuna seurakunnan toiminnassa.

Seurakunnan työntekijöiden yhteystiedot löytyvät tästä.