Paltamon seurakunnan nimikkolähetit

Prakanong
BANGKOK 10260
THAILAND

Sairaanhoitaja Anja, pastori Jyrki työskentelevät Suomen Lähetysseuran lähetteinä Thaimaassa suurkaupunkityössä Bangkokissa ELCT eli Lutheran Church of Thailandin palveluksessa.

Haveristen perhe

Ulitsa Hristo Botev
4550 Pesthera
Pazarcik
BULGARIA

Haveriset ovat Suomen Ev. Lut. Kansanlähetyksen lähetteinä seurakuntatyössä Bulgariassa paikallisten turkinkielisten luterilaisten seurakuntien työyhteydessä.

Anitta Lepomaa ja Vladimir Nikiforov

Anitta Lepomaa

c/o Arja Halttunen
P.O. BOX 9650
670000 Ulan-Ude
Buryatia
RUSSIA

Lähetysyhdistys Kylväjän lähetti Anitta toimii Itä-Siperiassa, Burjatian tasavallassa. Anitta on opiskellut venäjän ja englannin kielenkääntäjäksi ja osallistuu pienen luterilaisen kirkon toimintaan. Hän myös kääntää hengellistä kirjallisuutta venäjän kielelle ja toimii tarvittaessa tulkkina.

Paltamon seurakunnan nimikkokohteet

Seurakunta ja Raamatunkäännöstyö suomensukuisten kansojen parissa Venäjällä.

Suomen pipliaseuran Raamattu suomen suvulle -hanke.

Naisten tamilinkielinen radio-ohjelma

Sanansaattajien tukema tamilinkielinen naistenohjelma. Kristillinen Naiset toivon lähteellä -ohjelma (Mangayar Ulagam) on tällä hetkellä ainoa tamilinaisille tehtävä radio-ohjelma. TWR-Intian tuottama ohjelma tulee naisten vierelle juttelemaan ja tukemaan, kuin läheinen ystävä.