Ihmisiä takaapäin ulkoilmakirkossa Paltamon Eino Leino-puistossa

Aikuistyö

Aikuistyön toimesta järjestetään aikuisille suunnattua toimintaa ja tapahtumia. Vapaaehtoistyön koordinointi kuluu myös aikuistyön toimenkuvaan. Paltamon seurakunnan aikuistyötä johtaa julistustyön johtokunta.

Evankelioimistyö, naisten ja miesten päivät, avioparityö sekä työikäisten kohtaaminen erilaisten tapahtumien kautta ovat keskeinen osa aikuistyötä. Aikuistyön järjestää lisäksi seuratoimintaa yhteistyössä kirkkomme eri herätysliikkeiden kanssa.

Aikuistyön tapahtumiin ilmoittaudutaan pääsääntöisesti kirkkoherranviraston sähköpostin välityksellä, tai puhelimitse, ellei ilmoituksissa ole toisin mainittu. Suurin osa tapahtumista on toki kaikille avoimia, joihin ei tarvitse ilmoittautua.

Tervetuloa rohkeasti mukaan!

DIAKONIATYÖN KERHOT 2023-2024

ATIMA

Atima kokoontuu 20.9.2023 alkaen Paltamon seurakuntakeskuksen juhlasalissa parillisen viikon keskiviikkona klo 11-12.

KESKIVIIKKO-KERHO

Keskiviikko-kerho kokoontuu Ristijärven seurakuntakodilla parittoman viikon keskiviikkona klo 10-11.

NÄKÖVAMMAISTEN KERHO

Näkövammaisten vertaistukikerho kokoontuu Paltamon seurakuntakeskuksessa. Aikataulu on liukuva.

OMAIS-OIVA

Omais-Oiva omaishoitajien vertaistukikerho kokoontuu Paltamon seurakuntakeskuksessa kerran kuussa maanantaina klo 13.00- 14.30.

SYDÄNKERHO

Sydänkerho kokoontuu Ristijärven seurakuntakodilla torstaisin klo 12-13. Aikataulu on liukuva.

SYÖPÄKERHO

Syöpäkerho kokoontuu kerrran kuussa keskiviikkona klo 13-15 Paltamon seurakuntakeskuksen juhlasalissa. Aikataulu on liukuva.

VAAROJEN MUMMOT

Vaarojen mummot -kerho kokoontuu yhdessä neulomaan Paltamon seurakuntakeskuksen pienryhmätilassa tiistaisin klo 10-14. Aikataulu on liukuva.

Elsa ja Aarne -nuket istumassa.

diakonissa

sijaisena Outi Säde 3.7.2023 alkaen, diakonia vastaanotto Paltamossa maanantaisin klo 9-12, Ristijärvellä tiistaisin klo 9-12, puh 044 597 4762, outi-maria.sade@evl.fi