Kontiomäen seurakuntakoti

Kontiomäen kirkko

Kontiomäen seurakuntakoti

Koulutie 1, 88470 Kontiomäki

Yläkerran kirkkosalissa on istumapaikkoja 150, pöytäpaikkoja 70. Tilojen varaukset tehdään Paltamon seurakunnan viraston kautta, puh. Puh:  044 597 4753

Kappelimainen Kontiomäen seurakuntakoti sijaitsee Kontiomäen taajamassa, noin 16 kilometrin päässä Paltamon keskustasta. Seurakuntakoti on otettu käyttöön vuoden 1963 marraskuussa.

Seurakuntakodissa on korkeakattoinen kirkkosali, jossa pidetään kylän ja vieressä sijaitsevan Kontiomäen koulun jumalanpalveluksia, sekä kerhojen hartaushetkiä. Kirkkosalin vieressä on keittiötilat, kerhohuone ja kokoontumistila.

Yläkerran tilojen lisäksi seurakuntakodin alakerrassa sijaitsee kaksi kerhotilaa. Seurakuntakodin pihassa on pienemmille lapsille leikkikenttä.

Seurakuntakotia vuokrataan perhejuhliin, kuten hää-, vihki-, syntymäpäivä-, kaste- ja konfirmaatiojuhliin sekä muistotilaisuuksiin. Hinnasto löytyy täältä.

Esteetön kulku Esteetön kulku
wc wc