Lähetystyö

Elävä seurakunta tekee lähetystyötä.

Tuemme SLS:n ELVD lähetystyötä Tansaniassa, Senegalilaisia koululaisia.

Sleyn nimikkolähettinämme toimii Virpi Otieno Kenian työalueella,jonka lisäksi tuemme myös Credo-työtä Keniassa.

Sley:n Lähetysilta tilaisuudet tiistaisin klo 18 https://www.kankaanpaanseurakunta.fi/tapahtumat/2020-05-12/lahetysilta-netissa

Tuemme myös raamattulähetystyötä Namibiassa SPS:n kautta.

Apuamme saa myös Inkerin kirkko Vienan-Karjalassa ja  ystäväseurakuntaamme Kalevalaa Uhtualla.

Lähetysväellä on oma puuhapiiri, joka tekee ”Äiti-Teresa”-peittoja ja sidetarpeita Intiaan ja samalla suunnittelee uusia tapahtumia.

Lähetyssihteerinä Sari Mikkonen seuranaan innokas lähetysaktiivien joukko, joka järjestää myyjäisiä, lounaita, arpajaisia ja kutoo mattoja ym.

Hiljaisin lähetystyömuoto on lähetysrengas, jonka kautta voit tukea haluamaasi kohdetta. Renkaan hoitaja puh. 050 572 6187

Vapaaehtoisessa lähetyskannatuksessa olemme kahdenkymmenen parhaan seurakunnan joukossa kirkossamme. Siitä kiitos lähetyksen Herralla ja lähetysväelle!

Tule joukkoon iloitsemaan ja esirukoilijaksi!